יום ראשון, 12 במאי 2013

מדוע צריך לבצע חידוש צבע לנגרות פנים ?

הצורך בחידוש צבע לנגרות פנים יכול לנבוע מסיבות רבות ומגוונות. לעיתים הסיבה לחידוש הצבע תהיה הרצון לחדש את הבית בצורה קלה וללא עלויות גבוהות. לעיתים הסיבה תהיה הרצון לשמר את רהיטי נגרות פנים האיכותיים והישנים. צבע חדש, מאיכות טובה, יכול למנוע שחיקה ונזקים אחרים. בפעמים אחרות, חידוש צבע לנגרות פנים יכול לשנות את מראהו של הרהיט עצמו, למשל בכך שהוא מקנה לרהיט חדש מראה עתיק ויוצא דופן.

צבע לחידוש הבית
שימוש בצבע חדש הוא הדרך הזולה ביותר לתת לבית מראה חדש, נקי ויפה, בלי להיכנס להוצאות מיותרות וללא טרחה מרובה. כאשר מדובר על צביעה למטרות התחדשות, אפשר כמובן לצבוע את כל קירות הבית, אבל דרך מיוחדת, מהירה יותר וגם קלה יותר, תהיה באמצעות צביעה של פריט ריהוט אחד או אפילו יותר. צביעה של ארון וותיק ואיכותי, של מדפים, כוננית, שולחן או כיסא, מסוגלים להעניק לבית כולו מראה חדש, מבריק ומצוחצח.



וותיק זה יפה
גם מי שרוצה להתחדש, לא תמיד ירצה להעניק לפריטי נגרות הפנים מראה חדיש ומלא ברק. ישנם פריטים של נגרות פנים שיראו נהדר דווקא כשהם יקבלו מראה וותיק או אפילו עתיק. מגמת הרטרו, דהיינו החזרה לחפצים בסגנון של פעם, משתלבת נהדר עם ריהוט פנים ותיק ולעיתים גם עם ריהוט חדש יותר. הענקת מראה של ענתיקה לשולחן, אפילו חדש, יכול להקנות מראה מפתיע לחלל הפנים של כל בית מגורים. בעולם של היום, שילובים של חדש וישן הופכים למקובלים, לאחר שאנשים נוכחו לדעת שהם יכולים ללכת זה לצד זה בלא בעיות. 

צבע כחומר משמר
שכבת צבע (ולעיתים יותר מאחת) יכולה להגן על פריטי נגרות הפנים ממש כפי שכפפת עבודה טובה שומרת על ידו של הנגר, או כפי שכפפת הגומי שומרת על עור הידיים בשעת רחיצת הכלים. צבע שהתיישן והתקלף מותיר את הרהיט חשוף לפגעי האוויר ולנזקים אחרים, ואין כמו צבע חדש כדי להעניק לו אריכות ימים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה